Karel Türkiye’nin En Değerli 100 Markasından Biri Oldu
Karel, dünyanın lider bağımsız marka değerleme ve strateji şirketi Brand Finance tarafından gerçekleştirilen ‘Türkiye'nin En Değerli Markaları -Turkey 100’ çalışmasında 2018 yılında Türkiye’nin en değerli 100 markasından biri oldu. PBX alanında Türkiye’nin uzun yıllar açık ara pazar lideri olan Karel, Türkiye’nin En Değerli 100 Markası ve Türkiye’nin en değerli 4 telekom markasından biri olarak listede yer aldı. Karel yaptığı değerlendirmede istihdam ve ekonomik büyümenin artması ve kaynak israfının önüne geçilmesi için teknoloji üreten, güvenilir ve başarılı marka yaratan yerli şirket sayısının artması gerektiğini vurguladı.
Oracle Pazarlama Bulutu, Forrester Research tarafından e-posta pazarlaması çözümlerinde lider olarak adlandırıldı. Forrester Wave: E-posta Pazarlama Hizmeti Sağlayıcıları, 2018 Ç2 araştırması, Oracle Responsys’i “zaten güçlü yapıdaki raporlama, işbirliği ve küresel destek özellikleriyle birleşen muhteşem hizmetleri” nedeniyle takdir ediyor.” Raporda ayrıca Oracle’ın “operasyonları, teknik hizmetleri ve yaratıcı hizmetlerini stratejisi ve analitik ürünleriyle aynı seviyeye çıkartması sayesinde diğer pazarlama bulutlarından farklılaşacağı” da belirtiliyor. Raporun ücretsiz bir kopyası buradan indirilebilir.
“Birden çok kanalda kişiye özel müşteri deneyimi oluşturmak zorunda kalmışsanız bu çalışmanın bu ölçekte ne kadar zorlu olabileceğini biliyorsunuzdur,” diyor Oracle Pazarlama Bulutu’ndan sorumlu Ürün Yönetimi Başkan Yardımcısı Tony Castiglioni. “Yapay zeka gibi en yeni teknolojileri e-posta kişiselleştirme ve gönderme özelliklerine entegre ederek müşterilerimizi, müşteri etkileşimlerinde gelişme kaydetmeleri ve rekabette farklılaşmaları açısından destekliyoruz. Bizce, Forrester tarafından bu alanda lider olarak takdir edilmek, müşterilerimizin yatırımlarının getirilerini arttırmalarına ve daha etkili müşteri deneyimleri sunmalarına yardımcı olacak güçlü pazarlama çözümleri sunma konusundaki taahhüdümüzü açıkça ortaya koyuyor.”
Forrester’a göre “e-posta pazarlaması, dijital araç setinin eski bir parçası ama hala en düşük maliyetli pazarlama kanalı.” Bu yılki raporun değerlendirme kriterleri, e-posta pazarlamasının temel unsurlarının yanısıra pazarlamacıların e-posta pazarlaması uygulamalarını daha da geliştirmelerine yardımcı olacak özelliklere odaklanmıştır. Forrester’ın değerlendirmeye aldığı sekiz tedarikçiden biri olan Oracle Pazarlama Bulutu, mevcut ürünler, strateji ve pazardaki mevcudiyet şeklinde üç farklı kategori halinde gruplandırılmış 26 kritere göre lider olarak görülen iki şirketten biri olmuştur ve işbirliği, güvenlik, dağıtık iş modeli desteği, küreselleşme, aracı ilişkileri, yönetim ekibinin gücü ve çalışanların elde tutulması kriterlerinde alınabilecek en yüksek puanları almıştır.
“En iyi platform ve stratejik ve yaratıcı hizmetler de dahil olmak üzere müşterilerimizin yenilikçi, ödül kazanan ve karlı dijital pazarlama faaliyetlerini yürütebilmelerini destekleyen en iyi hizmetlerin bir birleşimi” diyor Oracle Pazarlama Bulutu’nda Yaratıcı Hizmetlerden sorumlu Başkan Yardımcısı Lisa Harmon Stephens. Forester’ın raporunda müşterilerden biri, “zaten güçlü yapıdaki raporlama, işbirliği ve küresel destek özellikleriyle birleşen muhteşem hizmetler” dengesinin değerini “Oracle Platformu [rakiplerinden] çok daha güçlü” sözleriyle tanımlıyor. “Ama başarısının anahtarı, sahip olduğu yaratıcı özellikleri”.
Oracle Responsys, pazarlamacıları, satışları yönlendirmeye ve marka sadakatini arttırmaya yardımcı olan, karşı konulamaz, tutarlı ve birbirleriyle bağlantılı müşteri deneyimlerini sunma konusunda destekleyen, sınıfının en iyisi B2B ve B2C uygulamalarını içeren entegre bir portföy olan Oracle Pazarlama Bulutu’nun bir parçasıdır. Yapay zekanın gücünden faydalanan Oracle Pazarlama Bulutu, kavramsal açıdan bilgili ve kişiye özel deneyimleri gerçek zamanlı ve ölçeklenebilir bir şekilde sunarak pazarlamacıların nerede olurlarsa olsunlar ve ne tür bir etkileşim tercih ediyor olurlarsa olsunlar müşterilere kolayca erişmelerine imkan sağlamaktadır.