“Güven” Kavramı Digital Age Summit’te TartışılıyorDijital iş ve kültür dergisi Digital Age tarafından bu yıl 12’ncisi düzenlenecek olan Digital Age Summit’te; dijitalleşme, teknolojik gelişim ve yeni iş modellerinin etkileri “güven” teması çerçevesinde ele alınıyor. 8 Mayıs 2018 tarihinde Four Seasons Bosphorus İstanbul’da gerçekleşecek etkinliğin konuşmacıları arasında Nassim Nicholas Taleb, Jon Stephenson von Tetzchner, Tatyana Mamut ve Vlad Trifa gibi dünyaca ünlü isimler yer alıyor.
|
|
Neredeyse her gün yeni bir fikirle tanıştığımız bir çağda, dönüşümü anlamlandırmak için insanlık tarihinin en eski kavramlarına dönmemiz gerekebiliyor. Blok zinciri ve yapay zekâ gibi yeni teknolojilerin kullanım alanlarından, yeni iş ve işbirliği modellerine birçok konunun ele alınacağı Digital Age Summit’in bu yılki teması da “güven”. 2017 yılında 2800 katılımcı ve 83 konuşmacının ağırlandığı dijital zirvede geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da Türkiye’de ve dünyada dijital sektöre yön veren yıldız isimler konuk ediliyor. Etkinliğin kesinleşen konuşmacıları arasında; Siyah Kuğu’nun yazarı, risk mühendisliği profesörü Nassim Nicholas Taleb; Vivaldi Technologies Kurucusu ve Opera web tarayıcısının yaratıcısı Jon Stephenson Von Tetzchner; Amazon Web Services Teknoloji İnovatörü ve Ürün Kategorisi Başkanı Tatyana Mamut; Ambrosus’un Üründen Sorumlu Başkanı ve nesnelerin interneti teknolojisinin öncü isimlerinden olan Vlad Trifa; Avrupa’nın en etkin açık inovasyon platformlarından The Heart’ın eş kurucusu ve CEO’su Tomasz Rudolf; pazarlama teknolojileri alanının önde gelen fikir liderlerinden Tamara McCleary; IBM Türkiye CTO’su Sevilay Kurt ve Comodo Group Inc.’in CTO’su Egemen Taş gibi isimler yer alıyor. Önümüzdeki günlerde birçok yeni konuşmacının açıklanacağı etkinlikte bu yıl ana konferansın yanı sıra bir dizi yan etkinlik ve buluşma da düzenlenecek. Kurum içi inovasyon, müşteri deneyimi ve veri odaklı pazarlamayı konu alan üç farklı seminerde, katılımcılar en önemli trendleri global ve yerel vaka incelemeleri eşliğinde dinleme fırsatı elde edecek. Katılımcılar ayrıca marka güvenliğinden müşteri yolculuğu haritalamasına, veri stratejisinden hızlı prototiplemeye kadar birçok güncel başlığı konu alan workshop’ları takip edebilecekler.
|