HUAWEİ'Yİ OVUM, TELEKOM OPERATÖRLERİNE YÖNELİK MÜŞTERİ ANALİTİĞİ ÇÖZÜMLERİNDE PAZAR LİDERLERİNDEN BİRİ OLARAK NİTELEDİ.

Dünyanın önde gelen bağımsız araştırma ve danışmanlık şirketi Ovum, hazırladığı son raporunda Huawei'yi, telekom operatörlerine dönük müşteri analitiği çözümleri konusundaki lider kuruluşlardan biri olarak değerlendirdi.

Telekom Operatörlerinin Müşteri Analitiği Çözümü Seçiminde Ovum Karar Matriksi-2017-2018 başlıklı rapor, teknolojileri pazar etkileri ve strateji uygulamalarını inceleyerek telekom alanında dünya çapında lider müşteri analitiği çözüm sağlayıcılarını değerlendiriyor. Analizde yer alan çözüm sağlayıcıları, kuruluşun araştırmaları ve değerlendirmeleri sonucu pazar liderleri veya pazar liderlerinin takipçileri olarak kategorize edildi. Rapor, aynı zamanda müşteri analitiği çözümü sağlayıcıları tercihinde telekom operatörlerince referans olarak kullanılabilecek.

Ovum, Huawei'nin büyük veri analitiği bulut platformlarında, veri yönetimi ve birleştirilmiş veri modellemesinde avantajlara sahip olduğuna dikkat çekti. Huawei ayrıca telekom operatörlerinin iş ihtiyaçlarını dogru tanımlıyor. Bu anlayış operatörlere sadece operasyonel verimliliği ve müşteri deneyimini arttırmak için pazarlama ve müşteri hizmetlerinde müşteri iç görüsünden yararlanmalarına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda, operatörlere, harici dikey endüstrilere bireysel kredi değerlendirmesi gibi müşteri iç görüsüne dayalı yenilikçi dijital hizmetler vermelerinde destek olurken, operatörlere değer katıyor.

Telekom operatörleri, hızla değişen pazarlarda rekabet avantajı elde etmek için mevcut müşteri deneyimlerini iyileştirmeli, yeni müşteriler kazanmalı ve yeni gelir kaynakları yaratıyor. Bu, telekom operatörlerinin ihtiyaçlarını kapsamlı ve gerçek zamanlı müşteri iç görüsü üzerine yönlendirir ve operatörlerin müşteri analitiği çözüm talepleri, tek veri kaynağı analitiğine dayalı bir ada tabanlı mimariden, birden fazla veri kaynağı kullanan büyük veri analitiğine doğru değişiyor.
Huawei, bulut bilişim ve büyük veri alanında teknik imkanları ve telekom endüstrisindeki birikimiyle, operatörlere veri entegrasyonu, veri yönetimi ve iç görü ve analiz araçlarını entegre eden büyük bir veri analitiği bulut platformu olan FusionInsight-Universe Analytics'i sunuyor. Operatörler, BSS, OSS ve MIS gibi birden çok veri kaynaklarından yararlanarak hızla müşteri iç görüsü üretebilir ve elde edilen bilgiler, işletmelerin dijital operasyonlarını desteklemek için ya da piyasada karşılaşılan sorunlara çözüm bulmak amacıyla veri hizmetleri inovasyonunda kullanılabiliyor. 

Raporun tamamına aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz:
 https://ovum.informa.com/resources/product-content/spt001-000003